CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 19, 2010

Tinggal Kenangan...

Pernah ada..rasa cinta...
Antara kita kini tinggal kenangan...
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu...
Namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku...

Lagu "Tinggal Kenangan", dipopularkan oleh Saleem..lagu ciplak..asyik ciplak lagu org je ko ek Saleem..huhu..tp bkn psl lagu ini yg nk aku ceritakan di sini..cerita yg aku nk ceritakan ini sungguh menyayat hati..klo wat filem cerita ni mesti kompom Wani akan mengeluarkan air matanya..huhu...

Ceritera bermula :

Alkisah~aiiiib......Pd suatu hari (hari ini la!), ku berasa semangat btol nk g klas..ku bersiap2 memakai sekacak2nya (nk g klas je pn..huhu)..dgn langkah yg tenang ku menuju ke arah pintu utama stadium Shah Alam utk menyaksikan.................erkk..(terover plak..huhu)..dgn langkah tenang ku menuju ke pintu utama rumahku..niat di hati nk pakai kasut..tapi!!! Ait!!mcm ade sesuatu yg xkena di sini..mane pegi kasut aku??!!! Menjadi persoalan di ctu..aku rase aku simpan kt cni je, xde tmpt len..aku mencari kasut ku yg lg 1, xde jugak!! yg lg 1 lg, pn xde jugak!!! Sah dan kompom!!! KASUTKU DICURI!!! WAAAAAAAAAA!!!!!!!! kasut mahal plak tu..adoyai..C*B*I la ko maling..arek nyopet pn ojo la nyopet kabeh (upss!! hehe..kuar dh bhse jawe)..idop asyik nk menyusahkan org je..aku harap Tuhan akan bg balasan yg setimpal dgn kerja2 murni ko tu maling..mampos la ko..sendiri tanggung la kt akhirat nanti..huh! geram btol aku! panas ni, panas! huhu..antare kasut2ku yg hilang :

No. 1) Mizuno Sport Shoes
(paling aku syg..kasut volleyball ni..nnti sem dpn ade gem..huhu)

Harge : RM250 cmtu la...


No. 2) Converse
(ni je la kasut jln yg aku ade)

Harge : RM109 cmtu gak la..huhu..(sume lupe harge)


No. 3) Adidas Futsal Shoes
(xkisah sgt hilang yg ni..dh nk barai dh pn..dh lame pakai dh)

Harge : RM125 cmtu gak kot..hee...
(p/s : yg kasut futsal ni bkn spt dlm pic ni..pattern je sme tp kaler putih, stripe biru)

3 pasang beb, skali angkut sume tros..sume kasut yg aku bwk sume kene angkut..huhu..nasib la ade crocs uptown..ko jugak yg ditinggalkan ek..ade la jugak aku nk alas kaki nk bjln..tau la ko murah kn..nasib ko la crocs..hurm..so, boleh dikatekan kerugian yg agak la kn aku ni..huhu..klo nk soh masuk aduan rakyat leh x?? nk mengadu, ape jaga xdibagi gaji ke?? xwat keje ke ha?!! huhu..tp bkn kasut aku sorg je yg kene kebas..adela yg umh len yg kene kebas gak..kpd Shahrul Fizal dan Faizzuan, kite senasib ok..weyh, Paiz..kasut ko dh kene kebas..ko xtau kn?!! haha..nasib ko la..skali kasut2 ko pn dikebasnye..hehe...

Btw, aku nk ucapkan terima kasih byk2 la ek kt maling2 tu sbb kebas kasut kitorg..aku kagum ngn hasil kerja ko walaupun gate telah di tutup..xkunci pn sbb pakai auto-gate..hehe..mcm org kaye pakai auto-gate..ngeh3..sanggup kuar mlm crk rezeki nk tanggung anak bini (klo ade anak bini la), nk sambung hidup (nk beli dadah la maksud aku)..btol2 impress la..so, setel akhirat la ek..ko nk amek, amek la..setel sne je la ek..ok, set!!!

So, pengajarannye di sini, ye, simpanlah kasut anda dgn cermatnye..ye..simpan la kt dlm umh supaye xhilang mcm aku punye..ye..insan yg cemerlang datangnye dr akal, hatinye yg tenang, jiwenye yg mantap!!..pesanan drp Dr. Fadhilah Come to ME..ye..igt ye pesanan tu..ye..renung2kan dan selamat beramal~ Adios!!!

p/s : huhu..xmo wat peace..cedey ni..huhu... (-_-)

2 orang mengomel2:

Dang Intan Duka said...

redha je la...
myb da rzk lain nanti..:)

Fiqry Afandi said...

huhu..mayB la kot...