CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 12, 2010

Rahsia Hari Lahir - Sifat Mengikut Haribulan

FACEBOOK ni byk tol kn die punye bnde2 kn..die punye gem la..interview org la..itu la..ini la..quiz la..test tuk msuk pointer aku sem ni xde?? haha..joking..xlawak kn?? hurm..tu la..mmg xlawak pn..ade aku ckp lawak?? x kn?!! so, xlawak la..hahahaha..Sometimes tu kan, aku xcaye sgt bnde2 pape la dlm FACEBOOK ni..cm mengarut pn ade..tp bile aku try 1 bnde ni ; "Rahsia Hari Lahir - Sifat Mengikut Haribulan" ; n result yg kuar adalah spt berikut :

"Orangnya sensitif dan mudah tersinggung. Sifatnya yang suka menyendiri membuatkan dia lebih suka tinggal di rumah. Ramai orang suka bergaul denganya kerana perwatakannya yang lembut dan ramah. Dia paling benci jika cintanya ditolak atau dikhianati oleh orang yang benar-benar dicintainya. Namun begitu dia selalu bersikap sabar dan tidak terburu- buru dalam bertindak. Sayangnya untuk urusan masa depan dia bersikap pesimis sering mengalah sebelum mencuba. Oleh itu mesti ada yang mendorongnya agar tidak terus terjebak dengan sikap pesimisnya."

Stlh aku bace2 the result, aku merasakan yg some of sifat2 ni mmg ade pd aku..pelbagai andaian2 bermain di lubuk pemikiranku ini dan juga sanubariku (wah!!ayt sastera menusuk kalbu siot!! haha)..then aku pn mule b'pk..cmne leh sme ek?? xkn la btol kot?? adakah Allah telah menetapkan sifat seseorg hamba-Nya di muka bumi ini mengikut tarikh mereka lahir?? klo begitu, msti la sume org leh tau sifat org len kn..tetapi, mengapa xde p'sefahaman antare mereka?? hurm..renung2kan, dan selamat beramal~ Adios!!! (",)v


p/s : lembut tu tuk perwatakan k..bkn orgnye yg lembut..renung2kan, dan selamat beramal lg la ek...

0 orang mengomel2: